29. aug, 2013

Hvad er god service for dig?

Det slår mig fortsat med hvad service egentlig er - eller rettere, hvad GOD service er... for mig...

Jeg kan mærke det går mere og mere op for mig at jeg simpelthen ikke vil finde mig i dårlig service. Kald mig gerne krævende eller forkælet, men et eller andet sted så er det mine hårdttjente penge jeg skal lægge et sted, og derved lønne en anden for deres arbejde, og jeg føler ikke selv at jeg kan gøre mig fortjent til at få løn for mit job, med mindre jeg hver dag gør mit bedste, omend jeg ikke sælger en vare, så er mit job meget vigtigt og jeg kan få alle mine "kunder" til at føle sig specielle og velkomne.

Idag skulle jeg ned i en stofforretning og købe et bånd man bruger til nationaldragter, og kommer frem til at længden jeg skal bruge er ca. 90 cm. - og det er hvad jeg får og betaler for! Ikke noget med: "Vi sælger kun i hele eller halve meter" - og DET synes jeg er en god stil! 
Jeg kommenterede det for hende og hun svarer: "Selvfølgelig - vi skal da ikke tage mere for det end hvad man behøver, det her er vores måde at lave en god kundeservice" - jeg blev glad og synes bare hun var god og fortalte at det er rigtig god service for mig, nemlig de små detaljer er dem man bemærker og gør at jeg en anden gang vil have hende og hendes butik i tankerne når jeg skal bruge stof eller lignende.

På samme side er jeg ved at købe en t-shirt til 99,- i InFashion, og den søde ekspedient fortæller pænt at denne krymper i vask og at det derfor er en god idé at tage den i en størrelse lidt større end det sædvanlige - lille detalje, men som kan betyde mere for mig - plus, at det giver mig et godt indtryk af at hun som ekspedient kender sine varer og rådgiver mig i den rigtige retning - og dette for MIN skyld og intet andet. 
Desuden er hun sød og inspirerende, da hun er enormt modebevidst og oprigtigt interesseret i at give mig en god oplevelse ved at guide mig til de nye trends og tendenser hun netop har set på modeugen i København forrige uge - jeg skal klart tilbage så snart de har fået nye varer, for de giver god service og lovning på en masse flotte moderigtige varer på hylderne snarest! 

Jeg glæder mig!

Kig ind på min Facebook side og giv dit bud på hvor du sidst har fået en mindeværdig service - måske det kan betale sig at gøre det??